Strategię opracowała firma Synergia, której przedstawiciel Piotr Lutek osobiście ją zaprezentował. Skupił się bardziej na tym czym jest marka sama w sobie, a nie na tym jakie konkretne działania został lub zostaną podjęte aby ją rozwijać i promować. Główną myślą jaka przyświecała prezentacji był spójny sposób promocji marki, ukierunkowany na kulturę i turystykę, która będzie w stanie przyciągać do Kazimierza przez okrągły rok, a nie tylko w sezonie letnim.
- Skupiliśmy się na przekazaniu pewnej idei, a nie na szczegółach z którymi można zapoznać się w gotowym dokumencie - tłumaczy Lutek
Dokument będący gotową strategią marki Kazimierz Dolny, to ponad 270 stron, przez które trzeba przebrnąć aby się dowiedzieć co będzie zrobione aby promować markę i wszystko co z nią związane. Osoby, które przybyły na spotkanie również były zaskoczone, że nie padło zbyt wiele konkretów.
- Można było zadać sobie trochę trudu i dla tych którzy przybyli na to spotkanie przygotować takie 10 - 15 stronicowe kompendium. Większa byłaby jasność tego, o co tak naprawdę w tym wszystkim chodzi. Dzisiaj miałem wrażenie, że jestem na jednym ze szkoleń dotyczących tego czym jest marka. Chyba nie do końca o to chodziło. - mówi Marcin Lis, przewodnik kazimierski
Burmistrz Kazimierza Dolnego, Grzegorz Dunia tłumaczył jak bardzo potrzebnym narzędziem jest strategia marki - Gdyby strategia nie był potrzebna to nie podejmowalibyśmy tego tematu. Uważam , że pewne działania promocyjne i wizerunkowe , które są realizowane muszą być realizowane w sposób uporządkowany. Ten dokument jest ważny i będziemy mocno się przykładać aby jego założenia był realizowane -
Dokument został wypracowany wspólnie z mieszkańcami Kazimierza Dolnego, w najbliższym czasie będzie on w całości dostępny na stronie internetowej urzędu miasta.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?