- Nie dokonujemy zmiany dla samej zmiany. Stajemy się nową firmą i chcemy to podkreślić. Koszty tego procesu minimalizujemy z jednej strony poprzez wykorzystanie całej serii wydarzeń związanych z wyjątkową aktywnością biznesową i wizerunkową naszej Spółki w tym roku, z drugiej – poprzez zdroworozsądkowe podejście do procesu rebrandingu.Dajemy sobie w spółce czas – ponad rok – na zamianę logotypów, tak by maksymalnie wykorzystać te wszystkie procesy które w naturalny sposób zachodzą w naszej Spółce, jak np. wprowadzanie nowych ubrań roboczych - tłumaczy Marek Sieprawski, z puławskich Azotów.
Co oznacza nowe logo i jakie jest jego przesłanie? - Literka „P” związana z Puławami – ma silny trzon, bo jesteśmy takim stabilnym filarem polskiej chemii i kolisty element, który podkreśla nasz dynamizm i wpływ – na wzór koła zamachowego – na zmiany jakie się dzięki nam dokonują w otoczeniu. Takie jest przesłanie nowego znaku. Wpisana jest w niego nazwa komunikacyjna Puławy – bo tak jesteśmy nazywani na rynku – również światowym. Oficjalna nazwa spółki pozostaje bez zmian - dodaje Sieprawski.
Nowy Logotyp został zaprezentowany 17 maja na Europejskim Kongresie Gospodarczym odbywającym się w Katowicach.
A czy wam podoba się nowe logo Azotów? Zagłosujcie w sondzie i podzielcie się opinią w komentarzach.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?