- Wszystkim nam wydaje się, że wiemy, czym jest Kazimierz Dolny, jaki jest jego rdzeń, kod DNA, bezbłędnie identyfikujemy miasteczko wśród wielu innych miejsc w Polsce i na świecie. Wydaje się nam, że wiemy co jest jego istotą, magnesem, który sprawia, że miasteczko raz ujrzane i „odczute” rodzi więzi na całe życie. Ale czy wiemy to na pewno? Naszym zdaniem tylko z pozoru rzecz wydaje się prosta - mówi Dorota Szczuka z Urzędu Miasta Kazimierz Dolny.
Dlatego urzędnicy chcą zebrać opinie na temat miasteczka. Te później zostaną przekazane specjalistom z branży brandingowej, którzy zajmują się budowaniem świadomości marki. Specjaliści będą mieli za zadanie stworzyć markę miasta, która utrwali się w głowach osób przyjeżdżających do Kazimierza.
- Zachęcamy wszystkich do napisania krótkiego opowiadania, felietonu, reportażu, limeryku czy innego rodzaju wypowiedzi słownej, do dwóch stron A4 o istocie Kazimierza Dolnego. Prosimy potem o wybranie z tekstu, czy podkreślenie, tylko pięciu najważniejszych słów albo jednej najważniejszej frazy identyfikującej miasteczko - dodaje Dorota Szczuka.
Prace można nadsyłać do 25 sierpnia na adres mailowy: [email protected], bądź przynieść do sekretariatu urzędu ul. Senatorska 5, 24-120 Kazimierz Dolny.
Konsultacje prowadzone są w ramach projektu "Marka Kazimierz Dolny narzędziem promocji gospodarczej gminy i regionu".
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?