Celem ogólnym projektu jest wzmocnienie i pełne wykorzystanie potencjału inwestycyjnego marki miasta, dla przyspieszenia rozwoju społeczno-gospodarczego. Zakłada on również stworzenie sieci współpracy między Puławami i najbliższymi miastami, w celu połączenia potencjałów gospodarczych i dzięki temu wzmocnienia oferty.
- Na początek chcemy zbadać oczekiwania i potrzeby podmiotów gospodarczych funkcjonujących na terenie miasta. Na tej podstawie będziemy mogli stworzyć dla nich odpowiedź i pozyskać informację na temat walorów inwestycyjnych miasta. - tłumaczy Agata Majcher, z działu promocji Urzędu Miasta
Projekt ma być zakończony do końca bieżącego roku roku, poza jasną i przejrzystą ofertą gospodarczą, jego produktem ma być portal internetowy promujący miasto pod względem gospodarczym .
- Chcemy stworzyć coś czego do tej pory nie było, zależy nam uwypukleniu atutów gospodarczy miasta i dzięki temu pozyskaniu nowych inwestorów, którym podamy jasny przekaz jakie sektory gospodarcze w Puławach są najkorzystniejsze - wyjaśnia Agata Majcher
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?