Jak mówi dyrektor ZDM, po wykryciu usterek od razu zapadła decyzja o remoncie. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie miał go skończyć 31 maja 2016 roku.
Remont polegał na rozebraniu zniszczonej konstrukcji i jej odtworzeniu. Wykonawca musiał postawić nowe zbrojenia, wylać i zaizolować beton oraz ułożyć krawężniki. Potem na fragmencie zostały położone dwie warstwy asfaltu. Ze względu na duże natężenie ruchu na odcinku zostały zamontowane przykrycia dylatacyjne (wąski pas nawierzchni o innej barwie i fakturze). Po postawieniu barier i wykonaniu oznakowania fragment został oddany do użytku.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?