Akcja promocji miasta jest prowadzona wspólnie z puławskim Muzeum Książąt Czartoryskich.
Na wystawie prezentowana jest oferta muzeum, oraz współczesne obiekty Puław funkcjonujące w miejskiej przestrzeni.
Wystawa ma zachęcić turystów przejeżdżających przez miasto do zatrzymania się i zapoznania się z jego ofertą turystyczną. Animatorzy pomysłu przekonują, że warto poświęcić kilka godzin, aby poznać historię Puław. To także okazja do przyciągnięcia do miasta osób, które turystycznie odwiedzają Lublin, Kazimierz Dolny, Janowiec czy Nałęczów.
Puławy mają się czym pochwalić. To miasto gdzie nowoczesność przeplata się z ponad 200 letnią tradycją muzealnictwa polskiego.
Pamięć o rodzie książąt Czartoryskich, który miał ogromny wpływ na obecny wygląd miasta, poprzez pozostałe z tamtych czasów zabytkowe budowle, pielęgnuje miejscowe muzeum.
–Mamy odzew od Puławiaków mieszkających w Warszawie czy od osób odwiedzających Puławy, że wystawa cieszy się dużym zainteresowaniem i jest inspiracją do odwiedzenia miasta- mówi Łukasz Kołodziej z puławskiego Urzędu Miasta.
Poprzednia akcja promocyjna prowadzona była w warszawskim metrze. Koszt związany z plenerową promocją Puław to 5 tys. zł.
Polskie skarby UNESCO: Odkryj 5 wyjątkowych miejsc
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?