Osoba, które przyjdą do wydziału komunikacji i dróg pobiera numerek z biletomatu i oczekuje na swoją kolejność, następnie zostaje zaproszona komunikatem głosowym do odpowiedniego stanowiska. Na monitorze w korytarzu głównym widoczna jest informacja o ilości aktualnie oczekujących osób i obsługiwanych w danej chwili klientach w danej kategorii a na monitorach pomocniczych można sprawdzić aktualny stan obsługi klientów z wygenerowanymi już numerkami.
Dodatkowo działa również możliwość internetowego rezerwowania kolejki, która pozwala umówić się na konkretny dzień i godzinę, z dwutygodniowym wyprzedzeniem.
Aplikacja jest dostępna na stronie Starostwa Powiatowego w Puławach pod adresem
kolejka.pulawy.powiat.plJak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Polski samolot musiał nagle lądować na Islandii. Nerwowa sytuacja na pokładzie
- Gwiazdy „Pulp Fiction” na 30. rocznicy premiery filmu. Niektórych zabrakło
- Kokosanka pingwinem roku. Ptak z gdańskiego zoo bije rekordy popularności
- Sto dni do rozpoczęcia Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Co mówią mieszkańcy Paryża?