Oferty należy składać w terminie do 10 stycznia 2019 r. do godz. 15:30 w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Puławy. Sprawdzamy jakie zadania i wymagania będą stać przed przyszłym dyrektorem.
Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie następujących obowiązków:
kierowanie bieżącą działalnością jednostki i reprezentowanie jej na zewnątrz,
organizowanie działalności jednostki,
kierowanie gospodarką finansową jednostki i ponoszenie odpowiedzialności za jej
prawidłowość, w tym opracowywanie planu finansowego jednostki oraz dysponowanie
środkami określonymi w planie,
efektywne gospodarowanie mieniem będącym w zarządzie MOPS,
sprawowanie funkcji pracodawcy wobec pracowników jednostki,
współdziałanie w realizacji statutowych celów i zadań z organami gminy, właściwymi
komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta, Regionalnym Ośrodkiem Polityki Społecznej, Lubelskim Urzędem Wojewódzkim i innymi jednostkami zewnętrznymi.
Wymagania niezbędne:
1)obywatelstwo polskie;
2)wykształcenie wyższe;
3)specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej;
4)co najmniej 5 letni staż pracy, w tym co najmniej 3 letni staż pracy w pomocy społecznej lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej w zakresie wykonywania usług z obszaru pomocy społecznej, określonych w ustawie o pomocy społecznej oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym.
A także: znajomość prawa i przepisów, nieposzlakowana opinia publiczna, dobre zdrowie, zdolność do korzystania z praw publicznych, niekaralność i wiele innych.
Opis wszystkich wymagań można przeczytać tutaj.
Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?