Głównym elementem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii promocyjnej projektu "Promocja głównych osi regionu lubelskiego na przykładzie współpracy miast - Lublin i Puławy" oraz promocji wizerunku miasta jako miejsca atrakcyjnego do tworzenia nowych inwestycji.
Działania w tym zakresie powinny kłaść główny nacisk na przekonanie potencjalnych inwestorów do lokowania inwestycji w Puławach oraz w regionie. Wykonawca poprzez użycie odpowiednich narzędzi informacji i promocji ma zapewnić upowszechnienie wiedzy i publicznej świadomości na temat marki gospodarczej Puław i regionu lubelskiego oraz możliwości rozwoju gospodarczego na tym obszarze. Grupą docelową kampanii są potencjalni inwestorzy bądź przedsiębiorcy chcący rozwijać działalność swoich firm.
Promocja walorów gospodarczych Puław ma się składać z czterech elementów, kampanii prasowej, kampanii internetowej, przygotowania oraz wydruku folderów oraz stworzenie zestawów promocyjnych. Miasto przewiduje, że łączne koszty związane z realizacją tych czterech etapów mogą wynieść nieco ponad 200 tysięcy złotych. Kampania ma zostać zrealizowana do końca kwietnia bieżącego roku.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?