Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Mieszkańcy informują: Nie tylko łączność z UPC jest trudna

Redakcja
Czytelniku z Sosnowca, chcę pana pocieszyć, że nie warto narzekać na trudności z połączeniem z UPC (tekst w DZ "Nie sposób dodzwonić się do UPC" z 23.02, str. 12). Ja łączyłem się z nimi kilkakrotnie (jakoś mi się udawało) i wiem jedno: oni i tak w niczym panu nie pomogą. Z takim nagromadzeniem niekompetencji i ignorancji dawno się nie spotkałem.

W ostatnich dniach grudnia podpisałem umowę na dostarczenie usługi internetu i telewizji cyfrowej. Wiąże się to ze zgodą na otrzymywanie faktur elektronicznych. Do dzisiaj żadnej faktury za styczeń i parę dni grudnia nie otrzymałem, natomiast otrzymuję ponaglenia do zapłaty, a ostatnio nawet zagrożono mi odcięciem usługi.

Ja w tej sytuacji nie pozostawałem bierny, przeprowadziłem kilka rozmów z tzw. konsultantami (chyba nie wiedzą, co znaczy to słowo), wysłałem kilka e-maili, nawet odwiedziłem siedzibę osobiście. Za każdym razem miłe, wytresowane panienki, przyznawały mi rację i obiecywały uzupełnienie brakującej faktury. I co? Ano nic.

Ta zabawa trwa już drugi miesiąc. Czasami pytałem o nazwiska (mam zapisane), sądząc w swojej naiwności, że to je bardziej zobliguje do rzetelnego traktowania klienta. Nic z tych rzeczy. Poziom lekceważenia przekracza wszelakie normy. Gratulacje, tak trzymać, ważne, że rodziny znajomych mają pracę.
Oprac. JJ Witold Bugajski, Bytom (klient 2172023)

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Konferencja prasowa po meczu Korona Kielce - Radomiak Radom 4:0

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na bytom.naszemiasto.pl Nasze Miasto