Od dwóch tygodni próbuję się dodzwonić pod różne numery operatora. Niestety, za każdym razem słyszę ten sam tekst powtarzany przez automatyczną sekretarkę: "Z uwagi na dużą liczbę oczekujących na połączenie, proszą zadzwonić później". Jak wspomniałem - słyszę to już od dwóch tygodni.
Podpowiadają mi też te nagrane głosy, że mogę skorzystać z internetu. Ale ja nie mam internetu, a poza tym chciałbym z kimś porozmawiać w sprawie, która jest dla mnie ważna. Czy telewizji UPC nie zależy na klientach? Jak można tych, którzy już korzystają z jej usług, tak traktować?
J. Matusiak z Sosnowca
Odpowiadamy
Od redakcji Pańska opinia nie jest odosobniona. Co kilka dni Czytelnicy dzwonią do nas w tej sprawie i czują się bezradni. Ich rozczarowanie takim sposobem traktowania przez telewizję kablową UPC, a nawet irytacja, są tym większe, że niektórzy dzwonią nie tylko z interwencją, bo coś nie działa, ale chcieliby poszerzyć pa-kiet usług oferowanych przez operatora. Lecz w sytuacji, gdy w
prostej sprawie nie można się dodzwonić do usługodawcy, poddają w wątpliwość sens korzystania z jakichkolwiek usług UPC.
Paradoks polega i na tym, że nawet próba zatelefonowania - w imieniu Czytelników - do katowickiego oddziału UPC jest tak samo bezskuteczna, jak opisał to pan Jan Matusiak. Dodajmy - próba, której celem jest uzyskanie odpowiedzi na pytanie: dlaczego użytkownik telewizji kablowej UPC nie może uzyskać prostej informacji telefonicznie? Nie pozostaje nic innego, jak zadać to pytanie na łamach naszej gazety i czekać na odpowiedź.
Jadwiga Jenczelewska
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?