Na poniedziałkowej konferencji prasowej zaprezentowano nagrodę i kryteria jakie były brane pod uwagę w momencie jej przyznawania.
- Jest to dla nas nagroda bardzo prestiżowa z tego względu, że w 5 kategoriach nominowanych było blisko 80 podmiotów z terenu województwa lubelskiego. Oprócz statuetki i dyplomu miasto otrzymało 10 tysięcy złotych na działania marketingowe - tłumaczy prezydent Janusz Grobel i dodaje: - w trakcie oceniania brana była komplementraność i pomysł naszej kampanii zaczynając od loga miasta, które towarzyszy praktycznie każdemu większemu wydarzeniu. Podkreślono również, że cała praca samorządu skupiona zarówno na obsłudze społecznej jak i na inwestycjach realizowana jest w myśl hasła "z myślą o człowieku". -
Prezydent Grobel pondziękował również Agacie Majcher która była inicjatorem powstania biura marki w puławskim urzędzie miasta i jedną z pomysłdawczyni wyróżnionej kampanii.
- Zawsze staramy się być samorządem aktywnym i takim który nie czeka aż coś do niego przyjdzie tylko staramy się wychodzić na przeciw i być nowatorscy. Byliśmy jednym z pierwszych samorządów, który sięgnął po takie kompleksowe rozwiązanie, właśnie w obszarze marki. Wszyscy rozumiemy, że ten znak identyfikujący nasze miasto do czegoś zobowiązuje, niezależnie czy jest to biuro marki czy wydział odpowiedzialny za budownictwo. Myślę, że jesteśmy miastem, które udowadnia i broni tezy, że rzeczywiście nasze działania koncentrują się wokół wszystkiego co się wiąże z życiem, zatem elementy marki odnajdują odzwierciedlenie w pracy całego urzędu i instytucji nam towarzyszących - dodaje wiceprezydent miasta Ewa Wójcik
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?